Ogłoszenie

Forum nie jest jeszcze skończone lecz można już założyć karty postaci ponieważ przeprowadzane są testy. (gra jest grywalna ale jeszcze nie w pełni ukończona, jednak można już grać)
Życzymy miłej gry.
Administracja

#1 2013-03-03 12:10:37

Pan L

Zarządca główny

Zarejestrowany: 2013-02-26
Posty: 50
Punktów :   

Klasyfikacja obiektów

Doktor Fridrech napisał:

Obiekty poszukiwane przez fundacje mogą zostać zakwalifikowane do różnych gróp. Każda z tych grup ma charakterystyczne dla siebie cechy. Zagrożenie które obiekt może wywoływać jest klasyfikowane według skali liczbowej
1-10
gdzie 1 to obiekt najgroźniejszy a 10 praktycznie niegroźny.

Grupy obiektów

Kryptydy:
Są to stworzenia biologiczne które w żaden sposób nie zachowują się anormalnie lub nie łamią praw natury. Są to po prostu gatunki zwierząt, bakterii, grzybów i roślin których istnienie nie zostało udowodnione ale istnieją pogłoski o ich istnieniu. Mogą to być pozostałości po wymarłych rasach, gatunki na wyginięciu, lub nawet gatunki przystosowane do bardzo specyficznych warunków i występujące tylko w jednym miejscu na ziemi. Dzielą się na:
-Wodne
-Lądowe
-Powietrzne
Instrukcje:
Kryptyd nie wolno eliminować, wyjątkami są pojedyńcze osobniki bardzo groźnych stworzeń (kiedy reszta gatunku wygineła). Jeśli gatunek jest niegroźny, należy go zbadać i wypuścić do jego naturalnego środowiska (jeśli to możliwe). Eliminowanie gatunków drapieżników z szansą na przetrwanie jest zakazane. Oczywiście samoobrona jest zrozumiała.

Duchy:
Nie ma prawdziwej definicji duszy, możliwe że jest to forma energii, możliwe że pochodzi od Boga lub powstała naturalnie, tak czy siak istnieje, dusza jest naszą świadomością, charakterem, wszystkimi myślami etc. Po śmierci organizmu nasza dusza zaczyna krążyć po świecie. Dusze mają kilka szczególnych cech.
1) Są niematerialne jednak mogą  przybrać formę widoczną dla oczu.
2) Potrafią się poruszać w więcej niż trzech wymiarach.
3) Każda dusza ma specyficzne dla siebie umiejętności
4) Są bardzo wrażliwe na światło słoneczne, dusza po wejściu w światło, rozpływa się w powietrzu (świadomość, charakter to wszystko po prostu znika, nazywamy ten stan śmiercią absolutną)
5) Nie mogą przechodzić przez specyficzny stop metali (nazwany przez nas anty-plazmą), których używa się do budowania więzień dla nich
Instrukcje:
Postępowanie z duchami jest problematyczne, są to w końcu wciąż ludzie... jedynie martwi. Jednak nie można pozwalać aby duch zabijał człowieka lub co gorsza drugiego ducha (gdyż tego procesu nie da się odwrócić, w przypadku duchów jest to po części możliwe, naukowcy wciąż nad tym pracują) zostały więc opracowane specjalne prawa dla duchów których muszą się przestrzegać.

Demony:
Jest to specyficzny rodzaj dusz, bardzo agresywny i bardzo niebezpieczny. Dusze te podają się czesto za sługi szatana lub członków dawno wymarłej rasy. Posiadają kilka cech nietypowych dla zwykłych duchów:
1) Potrafią używać magii nawet kiedy są martwe
2) Potrafią przybrać formę fizyczną
3) Ich aura wpływa na otoczenie
4) Są wrażliwe na wodę (krąży pogłoska że szczególnie na święconą ale nie udowodniono tego badaniami naukowymi)
WSZYSTKIE demony są wrogo nastawione do ludzi.
Instrukcje:
Jako że demony w żaden sposób nie pragną kooperacji, należy je eliminować w wszelki możliwy sposób.

Magia i obiekty magiczne:
Umiejętności magicznych nie można nabyć przez ćwiczenia czy naukę. Umiejętności magiczne powoduje specyficzna budowa ciała Myśl, istnieje jako energia, energie tą można wykorzystać. Przykładem wykorzystywania tej energii jest telepatia, jednak telepatia w przeciwieństwie do magii wykorzystuje tylko tą energie do oddziaływania na otoczenie. Specyficzne wyrostki na palcach i mózgu sprawiają że energie tą można przekształcić na ciało fizyczne. Tym właśnie nazywamy magię. Umiejętność ta istnieje tylko u nielicznych, ale i oni muszą nauczyć się ją kontrolować przez długotrwałą naukę. Magia nie wymaga wykrzykiwania zaklęć, jest to raczej sposób magów na skupienie swoich myśli.
Instrukcje:
Magia na pewno jest przydatna w dzisiejszym społeczeństwie i nie można jej tępić, jednak trzeba też stworzyć specjalne ograniczenia dla magów. Dlatego, aby używać umiejętności magicznych należy mieć licencje. Po drugie nie wolno używać ich do łamania prawa. Wszyscy pracownicy APSF z umiejętnościami magicznymi posiadają licencje na używanie magii.

Obiekty anormalne martwe
Grupa ta odnosi się do wszystkich przedmiotów a także materiałów anormalnych. Może to być równie dobrze magiczny klucz, tak jak i nieodkryty, niezwykły minerał. Dzielą się na:
-Telepatyczne
-Magiczne
-Paranormalne
-Opętane
-Technologiczne (przedmioty bardziej zaawansowane technologicznie niż nasza cywilizacja)
-Niewyjaśnione
Instrukcje:
Tego typu przedmioty należy zabezpieczać, badać i postępować z nimi zgodnie z zaleceniem zarządcy.

Stworzenia anormalne
Grupa ta odnosi się do wszystkich stworzeń zachowujących się niezgodnie z zasadami fizyki lub biologii z niewyjaśnionych przyczyn. Mogą być to stworzenia zmiennokształtne (Wampiry, Wilkołaki), stworzone magicznie (golemy), nieumarłe, nienaturalne (np kobieta żyjąca w obrazie) lub nawet pozaziemskie rasy.
Instrukcje:
Z obiektami tego typu należy postępować zgodnie z zaleceniami zarządcy, każde stworzenie jest inwidualne i należy z nim postępować w inny sposób.

Pliki anormalne:
Grupa ta odnosi się do wszystkich programów komputerowych, zdjęć, filmów, muzyki zapisanej w jakimkolwiek formacie które z jakiegoś powodu zachowują się anormalnie.
Instrukcje:
Pliki anormalne działają na podobnej zasadzie co obiekty anormalne, należy je zabezpieczać, badać i postępować z nimi zgodnie z zaleceniami zarządcy.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.mithril.pun.pl www.totalconflict.pun.pl www.zlobek46.pun.pl www.primovictoria.pun.pl www.lekarski3.pun.pl