Pan L - 2013-03-17 10:50:09

1. O wyniku walki decyduje MG, walka odbywa się w turach, najpierw pierwszy gracz potem drugi gracz lub NPC.
2. O statystykach NPC decyduje MG.
3. Statystyki to:
Atak
Obrona
Zręczność ręki
Wiedza
Moc
4. Zręczność ręki nie ma wpływu na walkę, ma wpływ tylko na kradzieże
5. Maksymalny Atak i obrona to 15, maksymalna zręczność ręki to 5, maksymalna wiedza to 25 a maksymalna moc to 25.

System walki:
http://www.crpg.rk.edu.pl/w/p/generator-rzutu-komi/
Jeśli atak fizyczny:
K10
atak*(wynik rzutu)-obrona przeciwnika
Różne wydarzenia, czary, zarazy, efekty dają różne modyfikatory.
Jeśli atak magiczny:
Moc 1- Brak bonusu
Moc 2-K2
Moc 10-K10
Moc 11- K10 modyfikator +1
Moc 15- 2K10
Moc 20- 2K10 modyfikator +5
Moc 25- 2K10 modyfikator +10
Obrażenia czarów+(Obrażenia czaru%wynik rzutu)-Obrona przeciwnika
Mana-(Koszt czaru-Koszt czaru%wiedzy)
więc np jeśli wiedza to 12, to od kosztu czaru odejmujemy 12%. Maksymalnie będzie to 25%.
A jeśli inteligencja to 10, rzucamy K10, załóżmy że wyjdzie nam 5, wtedy do obrażeń czaru dodajemy jeszcze ich 5%. Maksymalnie będzie to 30%

www.downloadjava.pun.pl www.eforg.pun.pl www.prywatny-mt2.pun.pl www.dolina-khorinis.pun.pl www.szkoladomaniew.pun.pl