1. O wyniku walki decyduje MG, walka odbywa się w turach, najpierw pierwszy gracz potem drugi gracz lub NPC. 2. O statystykach NPC decyduje MG. 3. Statystyki to: Atak Obrona Zręczność ręki Wiedza Moc 4. Zręczność ręki nie ma wpływu na walkę, ma wpływ tylko na kradzieże 5. Maksymalny Atak i obrona to 15, maksymalna zręczność ręki to 5, maksymalna wiedza to 25 a maksymalna moc to 25.
System walki: http://www.crpg.rk.edu.pl/w/p/generator-rzutu-komi/ Jeśli atak fizyczny: K10 atak*(wynik rzutu)-obrona przeciwnika Różne wydarzenia, czary, zarazy, efekty dają różne modyfikatory. Jeśli atak magiczny: Moc 1- Brak bonusu Moc 2-K2 Moc 10-K10 Moc 11- K10 modyfikator +1 Moc 15- 2K10 Moc 20- 2K10 modyfikator +5 Moc 25- 2K10 modyfikator +10 Obrażenia czarów+(Obrażenia czaru%wynik rzutu)-Obrona przeciwnika Mana-(Koszt czaru-Koszt czaru%wiedzy) więc np jeśli wiedza to 12, to od kosztu czaru odejmujemy 12%. Maksymalnie będzie to 25%. A jeśli inteligencja to 10, rzucamy K10, załóżmy że wyjdzie nam 5, wtedy do obrażeń czaru dodajemy jeszcze ich 5%. Maksymalnie będzie to 30%
|